PROMOSI SEPANJANG SEPT 2012 : AWET MUDA BERSAMA SHAKLEE VIVIX

Berita baik buat penggemar Shaklee Vivix!!!!
Jom dapatkan Vivix utk diri sendiri, suami dan ibubapa anda sepanjang bulan September ini dengan harga yang sangat istimewa~!!! 

Adakah anda masih tercari-cari penawar untuk melambatkan penuaan? Tapi takut dengan produk-produk yang dipasaran . Saya nak share tentang satu produk semulajadi untuk menyelesaikan masalah anda. Boleh juga digunakan sebagai makanan tambahan untuk pesakit diabetis. Bagi menurunkan gula dalam darah.

Peringatan!!! Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh wanita mengandung, menyusukan anak dan kanak-kanak 18 tahun ke bawah.

Pada yang masih tercari-cari hadiah apa yang sesuai untuk hari lahir ataupun ulangtahun perkahwinan ibu dan ayah. Ya. Inilah yang paling sesuai. Tiada hadiah yang paling bernilai melainkan kesihatan. Insyaallah.

Vivix™ : Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Manfaat Vivix™ :
  1. Mengaktifkan gen panjang umur. Dr. David Sinclair mendapati bahawa resveratrol bertujuan dan suis pada gen DNA-pembaikan survival dipanggil Sirtuins. Pengaktifan Sirtuins telah ditunjukkan untuk meniru manfaat kesihatan diet sekatan kalori. Sebelum penemuan Dr Sinclair, sekatan kalori adalah satu-satunya cara yang diketahui untuk melanjutkan kehidupan. Dr Sinclair percaya bahan-bahan di Vivix boleh menghasilkan kesihatan dan mungkin kehidupan yang lebih panjang tanpa diet kelaparan.
  2. Meniru Sekatan Kalori. Pengaktifan Sirtuins telah ditunjukkan untuk meniru manfaat kesihatan diet sekatan kalori. Sebelum penemuan Dr Sinclair, sekatan kalori adalah satu-satunya cara yang diketahui untuk melanjutkan kehidupan.
  3. Perlindungan untuk sel anda. Vivix membantu mempromosikan kuat, sel-sel yang sihat di dalam setiap organ atau badan anda .
  4. Baik untuk jantung anda. Penyelidik Klinik Mayo melaporkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kerosakan saluran darah, mengurangkan kolestrol “jahat” dan mengelakkan pembekuan darah.
  5. Resveratrol juga menawarkan perlindungan untuk jantung dan otak anda daripada kerosakan yang disebabkan oleh serangan jantung atau angin ahmar . Ia menghalang phosphoinositide 3-kinase enzim. Ini bermakna anda dapat serangan jantung atau strok dan mengalami lebih kurang atau tiada kerosakan yang berkekalan.
  6. Anti-virus. Polyphenols dalam Vivix telah terbukti berkesan terhadap virus banyak yang termasuk virus herpes, virus influenza, dan virus HIV.
  7. Anti-estrogen.
  8. DNA perlindungan. Vivix membantu menghalang 1000000 serangan radikal bebas bahawa setiap sel dalam badan anda mendapat tiap-tiap hari. Percuma serangan radikal boleh merosakkan pangkalan data genetik sel, mewujudkan “typo” yang boleh menjejaskan fungsi sel dan panjang umur.
  9. DNA pembaikan. Vivix polyphenols telah terbukti berkesan membantu memperbaiki dan membina semula sel-sel DNA yang rosak.
  10. Peraturan gen. Polyphenols Vivix telah ditunjukkan untuk memberi kesan positif pengawal selia genetik. Ini adalah penting kerana pengawal selia genetik anda mengawal keseimbangan dinamik antara kerosakan dan pembaikan termasuk sama ada sel akan hidup atau tidak.
  11. Sekatan protein UMUR. Polyphenols dalam Vivix menghalang sepenuhnya Pembentukan produk Akhir Advanced Glycation (UMUR) Ini adalah penting untuk kesihatan dan umur panjang kerana protein UMUR membuat jenis enapcemar atau plak yang tersumbat sel-sel anda, satu mekanisme utama kematian sel, Alzheimer dan komplikasi kencing manis.
  12. Polyphenols Vivix 10x lebih berkuasa daripada resveratrol sahaja dalam melambatkan pembentukan protein UMUR.
  13. Tenaga & ketahanan. “Salah satu cara untuk memanjangkan hayat adalah untuk meningkatkan pengeluaran tenaga,” kata penulis kajian Johan Auwerx, ketua penyelidikan di Institut Genetik dan Biologi Molekul dan Selular di Illkirch, Perancis . “Dan resveratrol tidak hanya itu.”
  14. Polyphenols yang terdapat dalam Vivix telah ditunjukkan untuk mengelakkan kehilangan bilangan dan kecekapan kami mitokondria dan menakjubkan repopulate dan mengenakan bayaran semula mitokondria dalam anda sel-membina semula mereka kepada saiz dan kekuatan mereka pada masa mudamu .
  15. Fungsi sendi.
  16. Kesihatan otak. Dengan sokongan untuk otak anda, anda boleh merealisasikan fokus yang lebih besar, lebih cepat tindak balas yang perlahan dengan umur dan keupayaan untuk bekerja dengan lebih produktif. Bahawa memori keluli perangkap yang anda telah belia anda dapat kembali membenarkan anda untuk berfikir dengan lebih jelas dan ingat hampir dan seperti yang anda lakukan sebagai seorang kanak-kanak .
  17. Keradangan. Vivix membantu tubuh anda melawan keradangan yang semula jadi datang dengan kurang daripada hidangan yang sempurna. Menenangkan keradangan penyembuhan kelajuan dan membantu dengan hampir setiap penyakit anda berhadapan dengan umur anda.
  18. Bahan-bahan dalam Vivix telah ditunjukkan untuk menghalang kesan excitoxins seperti ketoksikan MSG pada otak.
  19. Homosistein. Resveratrol juga merendahkan homocysteine, protein darah yang tidak diingini.
  20. Anti-depresan. Resveratrol berfungsi sebagai anti-depresan oleh oxidase enzim menghalang monoamine. Juga dikenali sebagai perencat Mao.
  21. Satu kajian baru-baru ini yang disiarkan dalam Jurnal Gerontologi: tekanan darah. Polyphenols Sains Biologi seperti resveratrol dalam Vivix boleh membantu dengan tekanan darah yang boleh membantu mencegah strok. Bagaimana? Dengan meningkatkan aktiviti enzim yang dipanggil manusia oksida nitrik endothelial synthase yang kemudiannya menghasilkan nitrik oksida-ejen yang meluaskan saluran darah dan kawalan tekanan darah .
  22. Tekanan darah tinggi, juga dikenali sebagai tekanan darah tinggi, boleh membawa kepada serangan jantung, kegagalan jantung, strok dan kegagalan buah pinggang.
  23. Gula dalam darah. Terdapat potensi yang besar bagi menormalkan tahap gula dalam darah anda dan itu adalah berita besar untuk berjuta-juta rakyat Malaysia yang mengalami wabak penyakit kencing manis baru-baru ini. Jika anda berumur l
    ebih 50 tahun, anda mungkin jatuh ke dalam zon kelabu yang dikenali sebagai pra-diabetes. Ertinya, walaupun anda tidak menunjukkan tanda-tanda masalah gula dalam darah mereka boleh hanya sekitar sudut.
  24. Gula darah memberi kesan usia yang panjang. Malah, diabetes jenis II telah disifatkan sebagai “kerintangan insulin yang teruk.” Rintangan Insulin menyebabkan bentuk aging.Resveratrol pra-matang memainkan peranan penting dalam menstabilkan gula darah dan membantu untuk mengatasi rintangan insulin. Ia melakukan ini dengan membolehkan insulin untuk memasuki sel-sel anda dan menghasilkan tenaga. Apabila paras insulin dalam darah berkurangan, anda mempunyai kurang lapar. Tahap insulin yang tinggi mewujudkan kelaparan yang memberitahu badan anda untuk makan lebih.
  25. Alzheimer & demensia. Amiloid beta plak otak telah dikaitkan dengan Alzheimer dan demensia. Resveratrol telah ditunjukkan untuk menghapuskan plak ini dan juga telah ditunjukkan dalam kajian untuk meningkatkan keupayaan mental tikus makmal.
  26. Pengurusan Berat Badan.
  27. Kehilangan  Jisim tulang. Resveratrol telah ditunjukkan untuk melindungi daripada kehilangan tulang. Kritikal kerana umur anda.
  28. Perlindungan hati Lebih daripada 30% rakyat Amerika mengalami keadaan yang dikenali sebagai hati berlemak. Hati berlemak adalah paling ketara dalam orang-orang yang minum arak yang berlebihan . Asid Ellagic dalam Vivix melindungi hati anda daripada hepatitis dan sirosis
  29. Antosianin dalam Vivix mencegah penyakit hati yang disebabkan oleh tekanan
  30. Antioksidan. Vivix adalah sejenis antioksidan yang kuat yang menghalang lebih daripada 1,000,000 hits radikal bebas kepada setiap sel dalam badan anda setiap hari. Tetapi itu hanya permulaan. Antosianin polifenol dalam Vivix telah ditunjukkan sebagai antioksidan yang kuat lebih 150 flavonoid tested.19 Dalam bertindak, mengikut makmal Brunswick, Vivix skor jauh melebihi 5000 pada skala ORAC .
  31. Kesihatan mata. Antosianin polifenol dalam Vivix membantu mencegah katarak, glaukoma dan degenerasi makular berkaitan dengan usia
  32. Kencing manis. Polyphenols dalam Vivix mencegah degenerasi sel pankreas mengurangkan risiko penyakit kencing manis
  33. Kanser paru-paru. Para penyelidik dari Jabatan Penyelidikan dan Penilaian Kaiser Permanente mendapati bahawa perokok yang minum segelas atau dua wain merah sehari, melaporkan 60 peratus risiko kanser paru-paru berkurangan.
  34. Kekebalan. Resveratrol meningkatkan tindak balas imun dalam tikus, dan telah ditunjukkan untuk melindungi mereka daripada jangkitan oleh virus herpes simplex 1 dan 2.
  35. Resveratrol telah ditunjukkan untuk mengurangkan dan menyekat pelbagai jenis keradangan, yang telah dikaitkan dengan artritis, psoriasis, dan penyakit Crohn. Keradangan adalah juga dipercayai menyumbang kepada penyakit kardiovaskular dan kanser.
  36. Kanser. Proanthocyanidins membunuh sel-sel kanser dan menghalang pertumbuhan kanser payudara manusia, paru-paru perut, dan sel-sel leuchemia sehingga 73%. Telomerase merupakan enzim yang memendekkan penutup akhir kromosom-menyebabkan kematian sel-sel kanser yang sebaliknya abadi . Resveratrol menghalang telomerase.
  37. Survivin dijumpai dalam sel-sel kanser membolehkan sel-sel kanser untuk mengelak daripada sistem imun pengawasan, hidup dan membiak. Resveratrol inhbits survivin.
  38. Resveratrol, bahan utama dalam Vivix menyimpan darah beku, bakteria, virus, sel-sel kanser dan plak kolesterol daripada melekat pada dinding arteri dan membantu mencegah penyebaran kanser dan jangkitan.
  39. Antibiotik. Resveratrol bertindak sebagai antibiotik terhadap bakteria, dan telah ditunjukkan untuk mempamerkan aktiviti anti-bakteria yang kuat terhadap bakteria yang tahan antibiotik .
  40. Anti-bakteria dan anti-kulat. Muscadine anggur ditanam di panas, lembap, Southeastern AS Untuk hidup dalam haba ini sarat yang menindas dan kulat dan kelembapan yang muscadine bergantung kepada kuasa anti-kulat resveratrol .
  41. Resveratrol juga bertindak sebagai agen anti-kulat di dalam badan manusia dan aktif terhadap Candida albicans.
  42. Penghadaman. Vivix membantu tekanan penghadaman yang tenang
Testimonial Pengguna Shaklee Vivix
Puan A Klik Sini!!!
Salam ,just to update.Vivix is awesome.

Dah lebih 6 bulan sakit kaki ,tak boleh diri lama. Paling critical bila nak solat sakit bila nak turun/ bangun sujud. Kalau pergi shopping balik derita sakit kaki. Setiap hari letih lesu sll mengantuk. Lepas isyak je terus tidur. Bergantung pd painkiller kerap.

Alhamdulillah lepas makn *cal-mag improving.Bila add *vivix dah boleh drive frm Melaka ke Johor.No more painkiller,energetic+++,hot flashes dah x de(perimenopause). All praise be to Allah.

Puan Zila Klik Sini!!!

Yati sblm lupa sy nk bgtau awk…smlm mak saya ckp2 dgn ayah sy psl mata. mak sy kata skrg boley nmpk dgn jelas tau.mcm jam kat kereta tu kan kecik je number die kan pastu mak saya nmpk mcm pecah2 je sblm ni tp skrg nmpk jelas dah siket tau..x dek pecah2 dah number tu..berbelit x ayat saya??harap awk faham la ayat sy nih…haaaa…mmg mcm tu ke kesan vivix tu??

sbb sblm ni mak sy nk pg operatemata tau sbb x tahan silau la,rimas la kat mata.pastu badan pon mcm segar siket kalau lps buat aktiviti luar tu.x dek lenguh2 mcm selalu.
Alhamdulilah sgt2 yati kesan positif tu nmpk sgt..syukur sgt sy. sy la anak yg paling best sbb dah bg mak sy rasa best!

Ibu Puan Mai Klik Sini!!!
bagus la sirap yang kakak bagi tu, abah dah tak batuk dan berkahak dah ma tak suruh makey pon dia makey sendiri wakte dia seghoo molek ko tekak dio ..dulu sebelum amalkan sirap tu , pagi-pagi abah kamu memang batuk sokmo,,pahtu gak tubik kahak hijauuu lagi ..hari2x mcm tu la ..org suruh berhenti merokok ..tak dengar ..
ma pon lo neh ngaji quran , napok jelas la ayat quran mata jadi ceroh ..kalu tgk cahaya lampu pon x pena mata..sebelum ni kalu tgk cahaya lampu ..napok supo pecah2x cahaya tu ..penaaa mato deh .. molek la sirap hok kakok buwi tu.. adik Mazwanie Waniey pon makey sirap tu ,muka dia hok byk jerawat dah makin kurang doh ..pas tu napok koho “cerohh”.
*sila translate ke bahasa melayu yer. (^_-)

Lain-lain testimoni Vivix (klik sini).

Puan Norita

Mak saya m
engidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak kata, apa yang beliau rasa adalah…matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tidak dapat memandu. Mak saya tak boleh makan sebarang supplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan yang dia lalui. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis.

Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume.Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair.

Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula ….tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada ALLAH atas izinNYA jua. Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.

Tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain kesihatan mak yang baik. Duit boleh dicari…selagi ada daya usaha. Mudah2an mak dapat menunaikan umrah dengan lebih baik, insyaALLAH.
Puan Ira
Pagi ni saya nak berkongsi berita gembira. Baru malam tadi saya hubungi ayah. Bertanya khabar. Yelah, memang saya selalu hubungi ayah. Tapi sebelum ni tak tanya pulak pasal hal ni. Heheh..Saya tanya ayah samada ayah masih konsisten ambil vivix setiap malam sebelum tidur atau tak. Sebab ayah saya ni jenis yang sangat liat nak ambil vitamin. Lagi pula ayah tahu harga vivix ni sedikit mahal.

Ayah tak mau vivix cepat habis sebab ayah takut menyusahkan saya untuk topup vivix dengan lebih cepat. Selalu saya pesan kepada ayah untuk mengambilnya secara konsisten. Bulan ni adalah bulan kedua saya mensupply vivix untuk mak ayah saya. Dan subhanallah…ia telah menunjukkan hasil yang sangat memberangsangkan.


Untuk pengetahuan semua, ayah saya mempunyai masalah sakit lutut. Beliau juga mempunyai penyakit darah tinggi. Ayah pernah kena mild stroke 4 tahun lepas kerana lupa ambil ubat selama 2 hari. Ayah masih berasa kebas2 di satu belah tubuhnya. Sehinggalah bulan lepas saya berikan vivix untuk mak dan ayah gunakan semasa berpuasa dan disambung untuk botol seterusnya pada bulan ini.

Apa perubahan yang ayah saya alami? Pada mulanya ayah hanya tahu vivix ni hanya untuk sakit lutut. Sebab ayah ni jenis sangat liat nak ambil vitamin,lagi2 yang mahal sikit. Ni sebab ayah selalu mengadu sakit lutut kepada saya. Tapi tadi saya bagitahu ayah untuk terus konsisten ambil vivix sebab ia juga penawar untuk darah tinggi. Kemudian ayah cerita,” Ayah gi buat check up kat doctor. Bila di chek, dapat result yang menggembirakan. Sebelum ni tekanan darah ayah tidak pernah 150/90. Biasanya 170/100 atau 160/100”.

Saya sangat bergembira dengan result ini. Dan saya doakan agar ayah dan mak saya semakin sihat dan bahagia selamanya. Saya tak kisah nak topup vivix untuk mak ayah saya setiap bulan pon sebab walaupon ia mahal, ia sangat berbaloi.
Puan Fiza
Hujung minggu yang lalu, kami sekeluarga pulang ke rumah mertua. Setibanya kami, hari sudah menginjak ke waktu sahur. Semasa di meja makan sambil menikmati juadah sahur, emak dengan nada gembira memberitahu bibirnya kemerah-merahan. Macam pakai lipstik. hehehe. Katanya sakit sendinya sudah semakin berkurangan. Rasa kebas tangan pun sudah berkurangan.

Alhamdulillah…Sebenarnya sudah 2 minggu kot saya bagi mak mertua saya mencuba VIVIX. Memang betullah sepertimana testimoni yang saya baca dan fakta2 berkenaan VIVIX. Saya memang tunggu feedback begini dari mertua. Sebabnya, emak mertua selalu bercerita mengenai keadaan kesihatannya yang selalu rasa kebas tangan, sakit pinggang, sakit sendi, demam lambat baik, emak juga ada lelah. Nafasnya berbunyi agak kuat. Tapi sepanjang 2 hari lepas, memang ada perubahan, nafasnya tidak berbunyi seperti lelah. Alhamdulillah. Saya tahu Shaklee memang bagus. Harganya mahal, tapi setanding kualiti. Sekiranya berkemampuan memang saya pun nak beli VIVIX gak. Senang, hanya sesudu teh, sudah cukup. Ianya untuk kesihatan keseluruhan malahan juga anti penuaan.

Oh ya, sewaktu pulang ke rumah emak di Kedah, emak juga komen kulitnya rasa licin, berseri sikit. Tak tahula penangan VIVIX ke B Complex ke Vitamin C. Saya tak kisah sangat kalau mereka nampak muda, yang penting saya harap mereka lebih sihat, jarang sakit, mudah nak beribadat dan lebih seronok melayan kerenah kami anak-beranak. Tak puas lagi merasa kasih sayang emak dan abah. Saya tak senang hati kalau ibu bapa mengadu sakit sana sakit sini. Saya masih perlukan mereka dalam hidup saya. Takkanlah saya nak sihat seorang sahaja. Ibu bapa dibiarkan masuk hospital, makan ubat-ubatan, cucuk sana, cucuk sini, sedangkan saya tahu ada penawar yang baik seperti supplement Shaklee.
Puan Norimah
nama saya Norimah, saya seorang surirumah sepenuh masa dan saya berumur 58 tahun apa yang menjadi masalah kepada saya ialah apabila saya membuat kerja rumah atau pun memasak tangan saya akan merasa kebas dan bila berjalan lebih sedikit maka betis saya pula yang sakit. Untuk ini sudah bermacam produk yang saya cuba contohnya. supplement calsium, glucosamine dan yg lain2 yang ada di farmasi. saya juga telah berjumpa dengan doktor pakar ataupun tidak pakar. Mereka kata biasalah ni untuk orang dah berusia. Setelah lama berusaha maka saya diperkenalkan dengan shaklee pada 2 tahun lepas dan semenjak itu saya mula makan kalsium, gla, vita- c serta omega 3 dari shaklee. Alhamdullilah saya merasa kekurangannya dari setiap hari kepada 3 kali seminggu tetapi saya tetap merasa kebas di tangan itu dan sakit di betis setiap kali bekerja kuat terutamanya bila kenduri kendara.
Pada awal januari 2010 saya diperkenalkan pula dengan produk baru dari shaklee iaitu vivix, dan apa yang menarik perhatian saya ialah produk ini boleh mengembalikan badan saya menjadi muda 25 tahun….bab ni saya rasa mungkin ramai yang tak percaya!. saya pun sama juga…dalam hati berkata betul ke ni?, tetapi saya telah kenal Shaklee 2 tahun lepas dan selalunya apa yang di claim oleh shaklee adalah dijamin berkesan.jadi saya pun membeli produk ini. dan mencubanya. Hari pertama dan kedua saya tidak merasa apa-apa perubahan yang ketara cuma saya rasa saya tidak mudah penat walaupun seharian buat kerja di rumah.

Hari ketiga saya ada majlis yaasinan ( majlis baca yasin beramai2 di rumah) dan saya seperti biasa akan memasak utk menjamu mereka yang datang……pada kebiasaannya apabila saya membuat majlis begini tangan saya akan merasa kebas dan betis saya mula sakit…Tetapi amat menakjubkan kerana satu hari tu saya tidak merasa sakit walau sedikitpun…adakah ini disebabkan vivix! setelah selesai majlis dan sampai waktu tidur malam saya masih tidak merasa apa2 malah badan saya tidak rasa penat sedikit pun. keesokkannya saya
telefon Jess dan memberitahunya. baguslah katanya badan dah jadi muda latu. Betul ke badan saya dah jadi muda?? kalau betul saya merasa amat berterimakasih kepada vivix kerana dengannya saya tidak lagi mengalami sakit2 seperti dahulu. malah badan saya sentiasa rasa segar.
Mommy Lyna
Saya membelikan ayah tercinta sebotol Vivix memandangkan beliau sering mengadu penat memandu jarak jauh (KB-KL) setiap bulan kerana menghadiri mesyuarat. Ya, perjalanan dari KB-KL-KB memang penat, mungkin kerana tiada lebuhraya.
Saya memberitahu ayah secara berseloroh “Ayah makan Vivix ni nanti ayah jadi muda balik, rambut pun hitam balik”, berdasarkan cerita yang saya dengar tentang rambut beruban menjadi hitam selpas mengambil Vivix .Pada mulanya saya pun tak berapa yakin bahawa Vivix boleh menghitamkan semula rambut ayah saya yang dah memutih sejak beliau muda lagi.
2 bulan kemudian ayah saya berkunjung ke rumah kami, dan saya perasan perubahan pada dirinya. Saya menegur Ayah “Rambut ayah dah nampak hitam-hitam lah!” Ayah saya tersengih dah berkata “Ayah bukan nak kata apa la.. tapi baru ni doktor ayah terkejut..” Terkejut apa pulak la ya. Setahu saya ayah saya tidak menghidap sebarang penyakit. Ayah saya menyambung “Ayah beritahu dia ‘Kalau nak buat program, tahun ini sajalah, sebab tahun depan saya dah pencen’. Dia tanya ‘Haji pencen umur 55 ya?’. Ayah kata ‘Bukan, tahun depan saya 58′. Doktor terkejut katanya Ayah tak macam umur 57 tahun pun” ujarnya dengan gembira.
Wah, sangat gembira sekali saya mendengarnya. Sebagai anak, siapa yang tak bahagia bila ibu bapa kita bahagia, lebih2 lagi ia datang dari benda pemberian kita.Jadi, Ayah saya yang mulanya tak berapa yakin juga dengan Vivix,kini pengguna Vivix yang konsisten.
Saya tak adalah mahukan ayah saya muda semula, tapi apa yang saya harapkan ialah beliau sentiasa sihat, gembira dan ceria.
So kepada anak-anak di luar sana, kalau ada rezeki lebih, belikanlah sesuatu yang lebih bernilai dari emas pertama kepada ibu bapa kita. Ya, itulah nikmat kesihatan yang berpanjangan

Jika anda diberikan rezeki yang lebih, apalah salahnya jika kita berikan Vivix™ buat ibu dan bapa tersayang. Untuk nikmat kesihatan yang berpanjangan. Semua orang sayang ibu dan ayah kan. Jangan berkira untuk membeli vitamin untuk mereka. Pendapatan yang kita peroleh setiap bulan bukanlah hak kita seorang, harus dikongsi dengan yang tersayang. Peace~ (^_-)v

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya :-

ヤティ ナピ (Yati Napi)
FB : Yati Napi
Email : mypetiteshoppe[@]gmail.com
SMS/WhatsApp : 019-7330429
Fanpage : RahsiaVitamin Fan Club

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

%d bloggers like this: